Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 av permisjonen... Vet ikke om jeg gleder eller kvier meg. Vil ikke være borte fra jenta hele dagen. (vet at jeg må og at vi begge bare har godt av det og at det gå fint med hun ) Men det skal bli delig å komme seg ut av huset å snakke med andre voksne igjen. Savner arbeids livet. Dette året har gått for fort
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Huff ja..Jer har permisjon til 18.10...Har hatt lang permisjon jeg da..fra 27.aug07-18.10.08...Men syns det har gått så fort.Gleder å gruer meg jeg ja..
heisand? Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 jeg er hjemme til min er 2år, synes de er for små til å begynne under året. men det kommer jo ann på økonomien, det skjønner jeg da
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Kunne godt tenkt meg å være hjemme ett år til med hun men det er økonomisk umulig akkuratt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå