kokosyklus Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg er glad for at - jenta mi er verdens beste - mannen min er verdens beste' - at familien min er frisk - at det er HØØØØST! - jeg gleder meg til juuuuul - det er en fiiiin høstdag - at snuppa er natt avvent - at snuppa faktisk sov i HELE natt og jeg har fått 7,5 time i strekk for første gang etter fødselen:) Så er jeg bare bittelitt redd for at snuppa mi har RS, men det er vel bare en hysterisk mamma med forkjøla baby...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Glad for at jenta mi sovnet uten videre spetakkel i går og sov helt til halv åtte i dag. Glad for at det er høst og kjøligere selv om sola skinner i dag ;o)
Lille L Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 At jeg har verdens beste bebijente At jeg har verdens snilleste mamma og pappa som stiller opp for meg At det går så bra på skolen At jeg holder på med drømmeutdannelsen min At sola titter fram nå At høsten har kommet
Hikken Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 At Leah har det bra! At høsten er på vei! At det er tur-vær :-) At jeg skal møte alle BiMjentene (som nå har blitt DiBjentene) igjen i dag!
Gjest Sauen og dingsen **1pp** Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg er glad for at sjefen min ikke ble i dårlig humør når jeg ringte og sa jeg sansynligvis blir borte 2-3 dager pga sykdom. Jeg er ikke så glad for at jeg er syk, derimot. Men jeg har nå en god grunn til å se filmer og lese bøker hele dagen frem til helgen, ikke gjøre husarbeid i det hele tatt, drikke bøttevis med te og kakao og spise det som passer meg, etter at mannen har laget det=)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Ja si det....la meg tenke...tenke tenke tenke Er glad for at mannen min slapp å reise til tyskland i helga (jobb) Glad for mine gode venner, en kommer innom for frokost om noen minutter Til tross for at min datter er syk er jeg glad for at hun skal undersøkes ordentlig av lege om noen timer At mine eldste barn har det godt på skolen og har gode venner Takknemmlig for den fantastiske ferien vi akkurat har hatt, vi trengte den!!! Sikkert mye mer å være glad for, men det var det som slo meg først:-)
Mom2Two Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Foruten det opplagte (barna osv., synes det blir litt klissete, for alle mener jo at barna er verdens beste osv.), så holder jeg på å sprekke av glede fordi jeg skal på R.E.M. konsert i kveld:-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 1. At jeg innen 7 uker har en liten baby i armene mine:)!! 2.At jeg har verdens herligste lille solstråle 3.Og så gleder jeg meg til jul jeg også...
Tøysetipp Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Jeg er glad for at jeg skal ut å reise i morgen, og for den kommende helgens hvetebrødsdager. Også er jeg glad for at formen er oppadstigende.
3 blå Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Det jeg er mest glad for i dag er at jeg og min kjære klarte å snakke oss ut av problemene i går og har bestemt oss for at det skal være oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå