Trollmora Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 stille her inne! Hvor er dere alle sammen? Hallooooo????? Det er som jeg hører ekkoet...... Kom frem, kom frem! Jeg har lyst på mer fart!
frøydis m/ 4 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Bøøøøø! Jeg er også innom av og til. Ikke alltid skrivekløen griper meg, og da blir jeg litt stille.......
Trollmora Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 BRA! Flott at dere stikker innom da jenter ) Det kan jeg like!
selma07 og engel Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 æ e også her... ) litt i hvertfall...
dritgrei hei hei! Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 HO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Jeg er her også! :-) Jeg har bare så mange ting, men snart er jeg ikke travel og da flytter jeg inn med hud og hår!
Trollmora Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Så bra dere er her da:o) Kjipesen å sitte her å glo helt alene. Snart snart snart kommer alle inn fra hagene sine og da kan vi leke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå