Gå til innhold

Planer som går i dass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forferdelig surt...Hadde store planer for gårdagen,men neida.Her skal alt tulles til =)

Ble sengliggende,og fastlåst i 4!!! timer.Nå er jeg helt sikker i min avgjørelse om at opperasjon,ja takk !! Enda noen uker til jeg atter en gang skal til spesiallisten.Men den dagen skal han få sette meg opp til hva søren det måtte være,bare jeg slipper disse smertene og bekkenplagene.!!Hvor gøy er det å måtte lirke seg ut av senga på en måte som gjør minst vond,stable seg over gulvet som en oldis med rullator,og sitte fastlåst i en stol til krampa tar deg!?! Vell,det er like gøy som å miste millionbongen på lotto...

Meeen,dagen ble redda av små lubne hender som gav kos,en lodden kar som faktisk kom da jeg ropte,og ei tulle som dansa så fint ;o)

D bi likar i mårra ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og huff, det er ikke godt med et bekken som lever sitt eget liv...

Håper det går seg til og at dagen blir litt bedre utover.

Alltid godt med lubbne hender, utrolig hva det gjør med smerter:o)

Og at det blir likar i mårra er jeg ikke i tvil om.... for det gjør det....

Vi satser på at spesialist og operasjon vil gjøre livet MYE bedre:o)

Skrevet

Her lever både bekken og rygg eget liv.Di tar med seg hofta også,og har en heidundranes fest.Natteparty er di glade i gitt ;o)

Men jeg trøster meg med godis jeg.Å tenker at i løpet av dagen er det bedre enn det var.

Ja,unger og dyr holder meg oppe.Men kjenner at jeg er en smule lei av dette udyret som lager så mye vondt.

Ja,jeg satser på et mirakel eller to =D Han sa jo det selv,at etter så mange år måtte det vel finnes hjelp å få.

Å nå hyler det på trappa

"knirker ut å henter operasangern"

Skrevet

Håper virkelig du får hjelp raskere enn lynet den dagen du er hos lege, det er jo helt forferdelig at du skal plages så grusomt.

Du må ha god bedring !!!!

God bedrings klem!!

Skrevet

Huff, høres slitsomt ut!

Stor varm og myk klem fra meg til ei med slitne ledd, med håp om at vi alle her inne sammen greier å blåse bort alle vondtene dine ;-) Krysser alt for at den spesialisten kan fikse alt!

Skrevet

Uff det er slitsomt med konstante vondter og auer!!!

Håper den spesialisten snart kommer opp med løsninger nå - det fortjener du!!!

Ingen skal måtte gå rundt og verke og ha det dårlig!!!!

Skrevet

Usj og æsj!! Kan ikke være moro å være i dine sko på slike dager! Jeg håper virkelig at dette ordner seg. Det har (heldigvis) skjedd mye siden du har vært dårlig såpass lenge, så du får ta doktoren på ordet. Operasjon NU :)

Klem til deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...