lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er de alltid vonde? magen min strammer seg og blir knallhard hele tiden, uansett hva jeg gjør. Er det kynnere selv om det ikke r vondt? leser om de som er modne, som har hatt mye kynnere. og jeg lurer på de de t jeg har er endel av modningen... kan jeg liksom si til jordmor at jeg har veldig mye kynnere....
Lillepusen-78 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg har også mye kynnere nå. Er 39+5.... De er ikke vonde, men ubehagelige fordi magen blir så utrolig stram. Har lest at kynnere gjerne ikke er vonde... Jordmor har iallefall sagt til meg at kynnrere kan ha påvirkning på livmorhalsen, så håper det skjer noe her.... Mest kynnere på kvelden/natten merker jeg, selv om jeg ikke akkurat sliter meg ut for tiden :-)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Har lest og hørt at kynnere ikke skal gjøre så veldig vondt egentlig.. Men selv er jeg usikker..Har liksom aldri tenkt over kynnere, før jordmor kommenterte at jeg hadde hatt endel igår.. Men opplever at det kan være så smått litt ubehagelig når d føles som magen min skal sprenges..hihi..og så trykker babyen gjerne hodet sitt veldig nedover også, og det hjelper jo ikke så veldig..Men d går jo greit..
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Har hatt masse kynnera sidan veke 24.Magen strammar seg ofte uansett aktivitet eller ei. Dei er ikkje vonde eller ubehagelige. Jm har kommentert at eg har ein del, men seier at det ikkje er farlig. Ikkje noko holdepunkt til å føde før termin heller. Tidleg i svangerskapet var ho opptatt av om dei var med eller utan smerter, då måtte eg ringe føden dersom eg hadde kraftige kynnera og menssmerter samtidig. Slapp heldigvis det da ;o)
Sommerfulgen Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg er plaget med veldig mye kynnere nå og i mitt forrige svangerskap fra uke 19. Var faktisk på føden forrige gang i uke 37 fordi jeg hadde "vonde" regelmessige kynnere. Men ikke noe fødsel var på gang...har det helt likt denne gangen, men synes kanskje de virker kraftigere, pluss at jeg får veldig nedpress/trykk. Jm sa til meg at det som står i bøker om at kynnere ikke kan være vonde ikke alltid stemmer og at de blir borte når du reiser heller ikke stemmer, for det spurte jeg nemlig om. For mine blir nemlig IKKE borte om jeg reiser meg...men nå er det så kort tid igjen, så håper bare at de går over til rier snart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå