Gå til innhold

Flere som gleder seg over at høsten er kommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er en fantastisk årstid!

Vind, og regn, og mørket ute =) Da tar vi frem inneaktiviteter, som playdo, tegnesaker, baker, drikker varm kakao, og kooser oss.

Ekstra herlig er det, dersom vi har vært ute i regnværet, og kommer inn og varmer oss, og tenner lys, og spiser en god lunsj.

Ahh.....det er herlig med årstider jenter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gleder meg over høsten:-) den desidert beste årstiden spør du meg! Blir faktisk i bedre humør når høstværet uler på utsiden:-))

Skrevet

Jeg elsker høsten, deilig og friskt ute. Klar luft, fine farger... :-)

Skrevet

Både ja og nei. Syns det er en fin årstid med klar luft og fine farger. Men ikke så gøy når både jeg og unga har blitt forkjøla. Snørra renner og halsen er sår. Det er ganske typisk ved skifte av årstider har jeg inntrykk av. Spesielt fra sommer til høst og fra vinter til vår.

Skrevet

Akkurat som jeg skulle skrevet det selv *masy* :-)

Og finne fram store, myke, gode høstgensere!

Skrevet

Jeg elsker høsten!! Synes det lukter så godt ute og det er deilig å komme inn :o) men jeg liker ikke vinteren så sånn sett er vel høsten en liten nedtur, men bare liten hehe

Skrevet

ja! deilig med varme gensere og good kopp kakako! Datteren min ( 3 År)gleder seg allered til vi skal plukke epler og lage eplekake :o)

Skrevet

Jeg gleder meg over høsten...men hvor blir det av den kalde, tørre høstlufta. Det er klamt ute...eller er jeg i overgangsalderen?

Skrevet

Foreløpig merker jeg kun til høsten på kveldstid her. Da senker mørket seg og edle dråper klasker på ruten min. Det er kjempe kost med høsten- synes jeg også. Også slipper man å måtte ut og leke hele tiden, heh.. (sukk og stønn). Man kan faktisk finne på hyggelige ting innendørs. Jeg tente stearinslys og la meg under pleddet i lamme Anne B. Ragde her om dagen.. Heh.. Det var høst dèt. Og så koselig jeg gjorde det til meg selv (synes jeg).

Skrevet

Jeg elsker høsten! Luktene, bladene som skifter farge, gå med skjørt, støvletter og strømpebukse, ikke for varmt og ikke for kaldt ute. Det er passe tid for å drikke kakao igjen. Høst-turer i skog og mark.Sitte i sofaen med pledd og se film........ Høst og sommer er mine favoritter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...