Gå til innhold

320 tusen i året med tillegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt utrolig lavt. Har vært i kontakt med politiet i jobbsammenheng noen ganger, og fyttirakkern hvor mye dritt de må ordne opp i. Tjener jo ikke stort mer enn en butikkmedarbeider. Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vet det jeg sier da. Men dagligdagse ting, som å kjøre fulle og blodige folk på legevakta, ta hånd om mer eller mindre psykotiske mennesker osv osv....

Skrevet

Tilleggene er jo ikke til å kimse av. Har to nære slektninger i politiet, de ligger på godt over 500.000, og det syns jeg personlig er en god lønn. Det er forresten 320.000 også i min verden.

Skrevet

helt normale lønninger vil jeg si.

Skrevet

Jeg er ikke så inne i det, men på nyhetene sa de 320 og da var tillegg inkludert. For nyutdannede riktignok. Jeg tenker litt på risikoen i det yrket. Det vi andre ser ett snev av innimellom, må de ta i opp til flere ganger om dagen.

Skrevet

Jeg tjener 290 000 etter 7 år i arbeidslivet og 3 års høgskoleutd. Jeg er også borti litt av hvert i jobben og synes ikke egentlig de har mer å syte for enn mange andre grupper.

Skrevet

Enig med Tuxie her. Joda, de skulle nok hatt mer, men da er det ganske mange andre yrkesgrupper med 3-årig høyskoleutdanning som skulle hatt mer. F.eks førskolelærere, sykepleiere og vernepleiere. Tradisjonelle trøste- og bære yrker. Og de har jo faktisk allerede ganske mye mer enn oss, uten at jeg helt skjønner hvorfor...

Skrevet

Når det er sagt så synes jeg vel både de og oss egentlig fortjener noe høyere lønn :-)

Skrevet

alt for lite ja.

mange som tjener for lite. jeg er hjelpepleier med viderutdanning i psykiatri med 8 års ansinitet og tjener 238 tusen i året. synes egentlig det er for lite og jeg, selv om jeg ikke har høyskoleutdanning.

Skrevet

Det er sinnsykt dårlig betalt for en utrolig viktig jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...