prekæs Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Det er jo helt utrolig lavt. Har vært i kontakt med politiet i jobbsammenheng noen ganger, og fyttirakkern hvor mye dritt de må ordne opp i. Tjener jo ikke stort mer enn en butikkmedarbeider. Meninger?
prekæs Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2008 Alle vet det jeg sier da. Men dagligdagse ting, som å kjøre fulle og blodige folk på legevakta, ta hånd om mer eller mindre psykotiske mennesker osv osv....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Tilleggene er jo ikke til å kimse av. Har to nære slektninger i politiet, de ligger på godt over 500.000, og det syns jeg personlig er en god lønn. Det er forresten 320.000 også i min verden.
* 5 om dagen * Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 helt normale lønninger vil jeg si.
prekæs Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg er ikke så inne i det, men på nyhetene sa de 320 og da var tillegg inkludert. For nyutdannede riktignok. Jeg tenker litt på risikoen i det yrket. Det vi andre ser ett snev av innimellom, må de ta i opp til flere ganger om dagen.
Kvitrebekk Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg tjener 290 000 etter 7 år i arbeidslivet og 3 års høgskoleutd. Jeg er også borti litt av hvert i jobben og synes ikke egentlig de har mer å syte for enn mange andre grupper.
Piken på landet Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Enig med Tuxie her. Joda, de skulle nok hatt mer, men da er det ganske mange andre yrkesgrupper med 3-årig høyskoleutdanning som skulle hatt mer. F.eks førskolelærere, sykepleiere og vernepleiere. Tradisjonelle trøste- og bære yrker. Og de har jo faktisk allerede ganske mye mer enn oss, uten at jeg helt skjønner hvorfor...
Kvitrebekk Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Når det er sagt så synes jeg vel både de og oss egentlig fortjener noe høyere lønn :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 alt for lite ja. mange som tjener for lite. jeg er hjelpepleier med viderutdanning i psykiatri med 8 års ansinitet og tjener 238 tusen i året. synes egentlig det er for lite og jeg, selv om jeg ikke har høyskoleutdanning.
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Det er sinnsykt dårlig betalt for en utrolig viktig jobb!
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Men da patruljerer nok ikke de gata..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå