Gå til innhold

Har dere en fast vaskedag i uka?


Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Jeg har ikke det, men skulle virkelig hatt det.. utsetter det bare hele tiden nå...

 

 

 

Hvilken dag er best da? Torsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den grad jeg vasker en dag, så blir det ofte torsdag... I morgen... DA!!

*ser ut som et lite helv... her...*

Skrevet

Har det egentlig ikke, men når jeg har fri fredags formiddag synes jeg det er deilig å få det gjort da. Deilig å ha det rent til helga.

Skrevet

Nei, tar litt kvar dag eg.

 

Månd -kjøkken og stove (open løysing)

Tysd -bad

Onsd -gang, entre

Torsd -soverom, sengeskift + looftstove

Fred, laurd, sund -kun det som er nødvendig :)

 

Også smårydder eg i løpet av veka der det trengst.

1 gang i mnd tar eg overhaling på kjeller og vaskerom.

 

hehe, høyres litt diktatorstyrt ut kanskje. Men eg må ha det litt sånn, ellers blir ingenting gjort. Også er det kjapt gjort når ein kjem inn i det.

Skal eg ta eit hus på 3 etasjer 1 gong i veka, blir det fulltidsarbeid den dagen -derfor bedre å dele det opp.

Skrevet

Nei, men så vasker jeg ikke hver uke heller da. Vasker badet ca hver 5. dag, ellers tar jeg det andre når det trengs.

Skrevet

vasker 1 etg hver torsdag( kjøkken, stue, gang og bad) Kjøkkene blir jo automatisk vasket litt oftere da, siden jeg har små barn...

2 etg vaskes hver 14. dag, med skifting av sengetøy:) der er det kun 4. soverom, pluss ei lita tv-krok:)

Skrevet

Vasker omtrent hver dag jeg. (Over kjøkkengulv, badegulv og stuegulv). Blir jo så mye dritt jo :D

 

Men jeg vasker alt (nkludert tørker støv etc) hver fredag, for da er det så deilig å ta helg :)))

 

Må understreke at mannen min vasker like mye som meg, så jeg er ikke alene om det da:)

Skrevet

Jeg har ikke noen fast dag til noe. Jeg tar det når det trengs, eller dagen etter at det trengs.

Jeg er veldig flink til å bare få det gjort fordi jeg tenker alltid at hvis jeg gjør det nå så er det gjort.

 

Jeg er elendig på å tørke støv, ellers er det bare å få det gjort for da er det herlig å sette seg ned med god samvittighet etterpå =)

 

 

Skrevet

Hm, det der var smart!

Kanskje jeg skulle prøve det... Må høre med mannen om han er enig:)

Jeg er et totalt uorganisert rotehue, så det er faktisk ingen dum tanke:)

Skrevet

Vasker når jeg har en fridag. Jobber turnus, så ha iallfall en formiddag fri eller en dag fri i uka. Så da gjør jeg unna husarbeidet på de dagene. Slik at vi kan kose oss sammen som familie på ettermiddagen. Er det noe som må gjøres på ettermiddagen og jeg er på jobb, så tar mannen det da.. Vi deler ganske så likt.

Skrevet

Prøver og ta litt hver dag. Og syntes det er herlig å få tatt litt ekstra når det nærmer seg helg. Men mange ganger føler jeg at jeg tar der det trengs mest. Og det er jo bad og kjøkken så kommer andre rom i andre rekke.. Og blir av og til "glemt". Så bare må alt tas på en dag likvel.. Pleier gå sammen mannen min og jeg og ta litt skippertak. Det er så herlig å være to.

 

Som vaske dag syntes jeg torsdgen er veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...