Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Vi skal ha pasta..
ana baroma Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 oj... så langt har jeg ikke kommet... Suppe kanskje?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Det var litt i tidligste laget å svare på. Tipper det blir enten lapskaus (hjemmelaget) siden vi har ingrediensene, eller noe helt annet.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Planen var hjemmelaget pizza.... men ikke nå mer, nå vet jeg ikke...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Det blir pølser. Tenker jeg skal lage en grateng eller noe snadder utav det.
metaMORfose Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Mannen min skal ha med seg indisk mat hjem. Det er deilig. Så skal jeg, husmoren, steke vafler av den deilige vaffelrøren jeg "slang" sammen. ))) Hovmod står for fall her, skjønner jeg. HAHA
~~DoraDora~~ Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Koteletter, potetstappe og grønnsaker ...tilbehør: tyttebærsyltetøy
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Jeg lagde grøt til sambo og barna tidligere idag. Nå har sambo reist på overtid og barna er i seng. Kalkunfileten min er på grilling i ovnen. Skal ha salat til den =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 det blir hjemmelagd pizza....jippi:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå