Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg har begynt å male stua så skal fortsette med det =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Tenker vi skal rydde og vaske litt, hadde barneselskap i går. Jeg og lillemor skal på babysvømming, tenker samboern rydder mens vi er der;) Kanskje jeg drar på møte på jobben kl 14.00. Har enda ikke lagt noen planer for ettermiddagen, men må kanskje innvitere noen, da vi har en hel kake som ikke er åpnet ennå. (tenkte det skulle komme noen foreldre i går)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Må trekke de planene tilbake da kaka har stått på verandaen under en kopp hånduk siden i går, under noen krakker, men er nok ikke spiselig nå.
Mille** Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg har fri, og hadde egentlig tenkt å ha jentungen hjemme sammen med meg. Men nå har bestevenninnen bare 3 dager igjen i samme barnehage, så da tenkte jeg hun fikk gå allikevel. Jeg skal rydde i kleskommoden til lillesnuppa, gjøre plass til alle de fine nye klærne, + finne fram hansker og sånt til meg og mannen. Er kaldt her nå, høsten har kommet for fullt. ( Så må jeg nok en tur på butikken, handle mat og bytte noen av klærne hun fikk som var for små.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Dagen har startet med to timer rengjøring, utrolig deilig å få gjort det.:-) Nå skal meg og minsten ut å leke i regnet sammen med nabogutten, det er stor stas. Og så blir det pai til lunsj hos ei venninne. I ettermiddag er det skole for meg og hjemmekos for mann og barn. Så da gikk jo denne dagen også...:-)
Trollkatt Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg skal på mitt lokale storsenter og spise lunsj med ei venninne som jobber der. Også skal jeg se om jeg finner noen rimelige fleeceklær til ungene, for jeg har en følelse av at det snart blir nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå