Charlo Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hvordan var det igjen, er det lov å dra i barnehagen hvis barnet er litt snørrete. Ingen feber, og virker ellers frisk. Vi er midt i tilvenning og tenker det er dumt å avbryte den - dersom det er mulig å gå. Vil ikke gjøre noe sosialt uakseptabelt, og synes det er litt flaut å ringe og spørre. I papirene står det jo bare det med feberfri en dag. Ingenting om snørr :-)
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Vi sender i barnehagen med snørr hvertfall.. hvis ikke hadde jo sykedagene vært oppbrukt i løpet av den første måneden!! 'Alle' ungene er jo snørret særlig i oppstarten av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå