Gå til innhold

snørr barnehage???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det igjen, er det lov å dra i barnehagen hvis barnet er litt snørrete. Ingen feber, og virker ellers frisk. Vi er midt i tilvenning og tenker det er dumt å avbryte den - dersom det er mulig å gå. Vil ikke gjøre noe sosialt uakseptabelt, og synes det er litt flaut å ringe og spørre. I papirene står det jo bare det med feberfri en dag. Ingenting om snørr :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sender i barnehagen med snørr hvertfall.. hvis ikke hadde jo sykedagene vært oppbrukt i løpet av den første måneden!! 'Alle' ungene er jo snørret særlig i oppstarten av året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...