edvina har fått en gutt Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 http://baby.listings.ebay.com/Baby-Gear_W0QQdfspZ32QQfromZR4QQsacatZ100223QQsocmdZListingItemList Før dere kjøper i Norge, se på disse, billigere blir det ikke å sy selv engang. Dersom dere kjøper for under 200 kr så er det momsfritt også. Ser det har vært litt forvirring herinne. Det er varen som må koste under 200 kr, ikke varen pluss frakt. Derimot dersom varen koster over 200 kr så blir det bergnet moms av prisen inkludert frakt. Så shop i vei for 200 kr dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå