Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 "Jeg ønsker at enkelte anonmye skulle blitt festet lodd på føtterne og senket til havetsbunn" Må si jeg er sjokkert over uttalelsene hennes. Det får da være måte på å ønske følk døde her inne fordi de ikke har samme syke meninger som henne. Vurderer og politianmelde henne, vet hva hun heter og hvor hun bor. Hun har jo figurert i se og hør i en mannsalder, men skal varse moderator i første omgang, så får vi se om de foretar seg noe.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hun har visst lov til det, tror hun da. Merkelig at hun ønsker død over folk, som har opplevd så mye vondt selv, etter hva jeg leste i hjemmesida hennes.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Hun? Herregud dere er noen merkelige skruer, dere klarer jo fint å oppfordre dere selv til det med å faktisk ikke vite forskjellen på tingene her en gang.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 hvem er detta da? ja tenk om man skulle gå rundt å true folk ,fordi at dem ikke har samme meninger ,syk verden det her.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Det er vel ikke en drapstrussel, men et ønske. Stor forskjell på det. Dessuten er den myntet på enkelte anonyme, hvem er h*n? En drapstrussel fremmes mot enkeltmennesker, ikke mot en uviss gruppe. Det er vel nok et innlegg for å provosere, noe hun helt klart klarer. Tviler på at hun egentlig ønkser livet av folk, vil tro det heller er for å si at noen er teite. Innlegget til HI høres mer skummelt ut: "vet hva hun heter og hvor hun bor". Jeg ville blitt mer redd av det. Er forresten enig i at det er tåpelig å komme med sånne uttalelser, men ser altså ikke på det som en drapstrussel.
Cat.68 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Les hele inlegget mitt isteden for å trekke ut noen meninger ur en sammenheng, Jeg skrev at den setningen LIGNER, på noe jeg lest tidligere her inne, og stiller spørsmålstegn ved om det er en drapstrussel? lengst ned på samme inlegg, skriver jeg at det ikke nødvendigvis trenger å være mine meninger engang. smart ass.( Den er myntet på hi)
Aylinah Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Herregud,er dere anonyme gått helt av skaftet. Ei skulle skrive et innlegg til aftenposten om Dr.y,hi her skal annmelde. fritids problemer på høyt nivå. Merk at det er en stor forskjell på dib og det virkelige liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå