Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 jeg har 6 dager igjen jg... og tiden går jo sååå sakte.......
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Huff, jeg har visst myyye mer enn dere.. 46 dager igjen til mens-termin..
nr 3 eller 3 og 4?? Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 26 dager t termin, mulig 16 t ks..... snaaaaart kalveklar
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 1 dag igjen...er MER enn fødeklar!!
lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 2 dager igjen....vil ha han ut nå! målet er å ikke gå helgen over:)
sullemor Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Syns nesten det er uutholdelig å gå og telle dager hele tiden. Blir nesten litt gal av at det står slike innlegg på siden HVER dag.. Hehe.. Men jeg kan jo ikke for at jeg teller dager jeg og, som alle andre. Gleder meg så forferdelig!! Har 22 dager igjen nå, og HÅPER sånn at han kommer 2 uker før tiden. Har merket at kroppen jobber godt for tiden med modning. Er annengangs, og håper at det gjør at han kommer litt før tiden denne gangen. Ble satt i gang sist.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 - 7 dg her.... Og no e eg hvertfall LEI!!!
Sivert Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 19 dager igjen.. Begynner å bli rimelig klar nå...
Smilemia Skrevet 3. september 2008 #18 Skrevet 3. september 2008 Termin i dag!!! Men gikk 11 dager over termin sist så har vel egentlig ingen forhåpninger ennå...må likevel innrømme at jeg er litt lei og skulle ønske han ville komme ut og hilse på veldig snart.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 3. september 2008 #22 Skrevet 3. september 2008 60 dager igjen her.. jaja,men tiden går fort da, heldigvis=)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 3. september 2008 #24 Skrevet 3. september 2008 Oioioi! 41 dager igjen - høygravid i morra!!
Utrolig fornøyd frue. Skrevet 3. september 2008 #25 Skrevet 3. september 2008 3 dager.... Og er klar ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå