Gå til innhold

Mage bilder uke 39 er lagt ut på profilen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lenge igjen nå, kan jo sette igang når som helst.

Samboer går å venter veldig på at den lille skal komme ut snart. Han susser og prater med magen hver kveld. Han sier at han må komme ut snart.

Jeg gruer meg ille til fødselen, og er liv redd for at fødselen skal sette igang. Men ingen vei tilbake nå.......

Ordner seg nok når man er midt oppi det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sååå fin mage, en av de fineste gravidmagene jeg har sett! ser ut som du ikke har lagt på deg annet enn magen.

skjønner at du gruer deg. det gjorde jeg og, var livredd for å føde, redd for smertene, innstilt på epidural, selv om det var litt skremmende det og.

men alt gikk såå mye bedre og fortere enn det jeg trodde. og jeg var positivt overrasket. rakk ikke å få epidural da, hehe!

går så fint så. og det er verdt det :o)

Skrevet

Helt enig med lengter er høygravid - en av de fineste magene jeg noen gang har sett! Må også si at gutten din er kjempesøtt på de 3D bildene, de var utrolig fine bilder.

Nei, du kan nok ikke angre nå når du er i uke 39. :-) Men ikke gru deg til fødselen. Lillesøsteren min fikk barn før meg, og jeg har pleid å huske etterpå hvordan hun beskrev fødselen når jeg spurte om det var vondt: "Joda, det var bare litt ubehagelig. Jeg spurte om jeg kunne få 2 Paracet etterpå." :-) Det kommer til å gå så bra for deg.

Skrevet

lengter er høygravid!

Takk for fine ord.

Har lagt på meg 15 kg i svangerskapet og er kjempe fornøyd med det.

Takk for beroligende ord ang din redsel for fødsel. Og at det gikk så mye bedre enn du hadde trodd. Dette trengte jeg å lese.

Denne redselen jeg går å bærer på er ufattelig tung. Er redd for å legge meg om kvelden, er da redd vannet skal gå eller riene skal begynne.

I natt så jeg at slimproppen har begynt å gå i oppløsning, å da hadde jeg store problemer med å legge meg til å sove.

Blir tullete av all denne bekymringa jeg.

Så jeg håper bare at jeg får en bedre fødsels opplevelse enn det jeg tror.

Skrevet

shari_z

Takk for fine ord. Er veldig fornøyd med 3D bildene av lille gutt. Hun jordmoren på det gulehuset i Moss er veldig dyktig. Å så klart, jeg synes også at han er kjempe søøøøøøøøøøøøt. Ler

Skal ha det med de 2 paracet`ene i bak hodet. Måtte le der.

Det er jo en stor gave som kommer ut tilslutt da!!! Det er jo den vi må tenke på.

Men man er jo ofte redd for det ukjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...