Bare meg... Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er veldig stor aktivitet i magen, særlig når jeg legger meg på kvelden. Og det er så masse lyd inne fra magen. Kan beskrives som romle, boble, surkle, vann - lyd i forbindelse med bevegelsene på en måte. Husker ikke dette fra sist gang. Jeg er snart 36 uker på vei, ligger nederst på gjennomsnittet på SF- mål, håper ikke det har noe med det å gjøre. Har ikke hørt om andre som har sånne lyder. Har dere det? Er det vanlig egentlig?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei;-) Sikkert vanlig... Hvertfall so har eg òg sånne "plaske" eller "smatte" lyder frå magen. Kan heller ik huske dette frå sist sv.skap. Ganske morsomt egentlig.. hehe
MiEli Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jepp, jeg har det også sånn.... Ganske snodig i grunn.
Meg, J & L Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg har det Hadde ikke det sist. Men nå hører jeg det godt, spesielt hvis jeg bøyer meg ned og frem, så hører du at lufta blir presset, så kommer det de rare lydene. hehe..
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg hørte av og til sånn splæshing fra magen da jeg var på ditt ukenivå ja :-)
Bare meg... Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Hihi! Ser for meg de små fostrene våre som ligger inni der og plasker som i et svømmebasseng! (c: Så bra det er flere da! Da er det sikkert helt vanlig, sikkert fordi det er andre gang og bedre plass. Takk for svar!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 hos meg bobler det:) hehe, kjenner det som oftest med ribbena
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Ja, jeg hører også sånne rommle-plaske-litt ubeskrivelige lyder avogtil ) Mest i sidene. Kjærsten klarer også å høre det, veldig gøy )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå