Gå til innhold

Har dere "vann-lyder" fra magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig stor aktivitet i magen, særlig når jeg legger meg på kvelden. Og det er så masse lyd inne fra magen. Kan beskrives som romle, boble, surkle, vann - lyd i forbindelse med bevegelsene på en måte.

Husker ikke dette fra sist gang. Jeg er snart 36 uker på vei, ligger nederst på gjennomsnittet på SF- mål, håper ikke det har noe med det å gjøre.

Har ikke hørt om andre som har sånne lyder. Har dere det? Er det vanlig egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;-)

Sikkert vanlig... Hvertfall so har eg òg sånne "plaske" eller "smatte" lyder frå magen. Kan heller ik huske dette frå sist sv.skap.

Ganske morsomt egentlig.. hehe

Skrevet

Jepp, jeg har det også sånn.... :) Ganske snodig i grunn.

Skrevet

Jeg har det :)

Hadde ikke det sist. Men nå hører jeg det godt, spesielt hvis jeg bøyer meg ned og frem, så hører du at lufta blir presset, så kommer det de rare lydene. hehe..

Skrevet

Jeg hørte av og til sånn splæshing fra magen da jeg var på ditt ukenivå ja :-)

Skrevet

Hihi! Ser for meg de små fostrene våre som ligger inni der og plasker som i et svømmebasseng! (c:

Så bra det er flere da! Da er det sikkert helt vanlig, sikkert fordi det er andre gang og bedre plass.

Takk for svar!

Skrevet

hos meg bobler det:) hehe,

kjenner det som oftest med ribbena

Skrevet

Ja, jeg hører også sånne rommle-plaske-litt ubeskrivelige lyder avogtil :o) Mest i sidene. Kjærsten klarer også å høre det, veldig gøy :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...