Gå til innhold

hvordan burde eg reagere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

i dag fant eg ut at når eg var i syden med 5 venninner så hadde sambo og ei jente han holdt på med før, narshpiel her hjemme hos oss.. bare di to..

dette fortalte han ikke selv.. eg som fant det ut og spurte han..

Han fortalte at det til slutt bare ble de to pga. de andre ombestemte seg og reiste hjem..

det endte med at ho sov i våres seng med han.. på min side, min pute under samme dyne (dobbeldyne)..'

han påstår dei hadde klær på og at ingenting skjedde..

men eg tenker liksom.. dei har vært sammen, holdt på før.. en liten stund før vi ble sammen..

har eg grunn til å være sjalu.. bør eg spørre henne om det skjedde noe mer?

hva syns dere??

hvordan bør eg reagere?

er så bra med denne siden, får liksom ut alt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du skal reagere, det forholdet dere har dere imellom kan jo ikke helt sammenlignes med hva jeg og min samboer har.

Men hadde jeg opplevd det samme hadde jeg nok blitt veldig usikker. Rett og slett fordi det ikke finnes en eneste grunn til at hun måtte dele seng med han.. Helt greit om hun fikk bli over, jeg stoler på sambo slik. Men i sengen VÅR? Det hadde blitt helt feil for meg, noe også sambo er klar over.

En ting til skal nevnes, av de han har drevet på med før er det få jeg ikke har blitt kjent med,..og det gjør det mindre ubehagelig for min del. Det er anderledes når de ikke kan se på meg som en figur i perferien, men en av hovedpersonene i huset de ville overnatte i. Hadde det vært en gammel flamme jeg aldri hadde møtt innrømmer jeg at jeg hadde vært mye mer skeptisk.

Gjort er gjort, han kan ikke trekke det tilbake.. Men dere kan snakke en gang til om hvor grensa går for hva dere aksepterer og forventer av hverandre, for å legge linja for resten av forholdet deres. Vær klar på hvor du står, men ikke urimelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...