bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 alt koster under 200, men når det kommer i handlekurven er det tillagt frakt. Den betaler man vel? så prisen for tingen blir jo i realiteten rundt 300, alt ettersom hvilken vare det er. Eller har jeg misforstått?
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ja, men slik er det nesten alltid når ma handler på nettet. Man må betale porto også. Så lenge varen koster under 200 kr betaler man ikke moms, og heller ikke moms på portokostnader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå