Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg klikket meg inn på en link her tidligere i dag, fra youtube. Angret veldig, og orket ikke å se hele videoen. Den handlet om en 6 mnd gammel baby i New Mexico som kort fortalt be mishandlet til døde av sine foreldre og onkel. I hele dag har jeg gått og tenkt på denne saken, og grusomme bilder dukker stadig opp på netthinnen... Jeg hadde lagt meg i stad og prøvde å tenke på noe annet ved å lese en bok, men det gikk ikke. Så jeg tenkte at jeg like gjerne kunne lese om saken, for å "få det ut av systemet." Nå vet jeg at det ikke blir noe søvn i natt! Mammahjertet mitt verker for denne lille jenta. Jeg måtte sette meg på gulvet ved siden av sengen til sønnen min tidligere og bare se på ham sove. Der ligger han så trygg og lykkelig som en baby overhodet kan være, og denne jenta ble drept! Jeg er ikke naiv, men jeg er så utrolig sjokkert over hvor gjennomført onde mennesker kan være. Jeg ville heller ha blitt drept selv tusen ganger, enn å legge en hånd på min lille gutt! Jeg er bare ufattelig lei meg på alle barns vegne, som må vokse opp i en verden der slike ting skjer.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Dette var fint skrevet og et ordentlig innlegg. jeg er veldig enig i alt du skriver, såg selv reportasjen/filmen på youtube, og skulle ønske jeg aldri kom over den tråden. Syns det er helt forferdelig at små uskyldige barn uansett alder skal måtte oppleve dette som denne fantastiske søte jenten måtte gå gjennom hver dag i sitt 6 mnd lange liv! Har også vondt langt inn i hjertet mitt. Gutten min ligger også trygt å sover i sengen sin, med 2 foreldre som alltid passer på han og holder øye med han. At noe slikt kan skje er for meg helt utrolig og uforståelig!
zethaline Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Er så enig,et flott innlegg.Har vært inne å sett,men ble dessverre lenger og leste historien om lille Kelsey,så ufattelig uforstålig at det virkelig går an. Gutten min har nettopp fått mat,må ha han litt på armen,se på han når han sover så deilig,god og mett i magen....kunne ønske alle barn kunne ha det sånn.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Det er derfor barnevernet ALDRI må legges ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå