Gå til innhold

Kviser )(()/%&/¤&%#¤#¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, jeg har fått sååååå sykt mye kviser :S

Ikke si at jeg er alene om det da...?? Rundt 7uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å se at det ikke bare er meg :)

sliter med det jeg også...

Skrevet

Holder på å bli sprø jeg!!

Skrevet

Samme her! Ikke i fjeset, men de er på skuldrene og ryggen! Takk for at det nærmer seg kaldere tider og jeg slipper å vise bar hun. :D

Skrevet

kviser her også, til og med på underarmen!! :(

Skrevet

Huff ja, har merket en økning av merkelige kvisesteder jeg også.

Har lest (bare tabloide spekulasjoner rett nok) at dette betyr at man bærer på en jentebaby!

Skrevet

Kvise kan også være et tegn på at man får for lite sink har eg lest en plass. Så går jo an å prøve å ta tilskudd av d for å se om d blir bedre.

Skrevet

sink??

Det hjelper visst på dårlig ånde også det.

Skrevet

Her også har jeg mye kviser ! I annsiktet, puppene, skuldrene og ryggen :( Håper det går over..Jeg er 10+5 i dag !

Skrevet

Jeg og har kviser, men vasker meg med lactacyd i ansiktet morgen og kveld! Funker som bare F... Tørker ut kvisene ganske fort altså! Hudlegen sa d ikke var farlig å bruke denne såpen med tanke på at ph er annen enn en hudrens... Bare smør med fuktighet uten olje og parfyme dersom huden blir tørr!

Anbefaler også sterkt en hudrens/gel som heter Silicea Gel. Den kjøper dere på helsekost eller vitabutikkene. Det er en tube som skal ristes, og smør innholdet på de stedene utbruddene er! Klør sykt når det virker... ;) men det VIRKER!! Det er to forskjellige typer av denne kremen, men er det samme inni tuben dersom du finner forskjellig i hver butikk! Vet at den på Vita ser anderledes ut utenpå..farger og sånt... men ikke noe å si!

Lykke til!!!!

Skrevet

Mente lactacyd med blå og hvit flaske! Den er uten parfyme!!!

Skrevet

Kviser, ja! Har aldri pleid å ha kviser ellers, men nå er både haka og ryggen full! Usj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...