vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Åååh, jeg har fått sååååå sykt mye kviser :S Ikke si at jeg er alene om det da...?? Rundt 7uker på vei..
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 godt å se at det ikke bare er meg sliter med det jeg også...
tullemor_til_snart_4 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Holder på å bli sprø jeg!!
Mathilde og mini Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Samme her! Ikke i fjeset, men de er på skuldrene og ryggen! Takk for at det nærmer seg kaldere tider og jeg slipper å vise bar hun.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 kviser her også, til og med på underarmen!!
Vil Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Huff ja, har merket en økning av merkelige kvisesteder jeg også. Har lest (bare tabloide spekulasjoner rett nok) at dette betyr at man bærer på en jentebaby!
baby09...:) Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Kvise kan også være et tegn på at man får for lite sink har eg lest en plass. Så går jo an å prøve å ta tilskudd av d for å se om d blir bedre.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 sink?? Det hjelper visst på dårlig ånde også det.
EnLitenPrins Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Her også har jeg mye kviser ! I annsiktet, puppene, skuldrene og ryggen Håper det går over..Jeg er 10+5 i dag !
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Jeg og har kviser, men vasker meg med lactacyd i ansiktet morgen og kveld! Funker som bare F... Tørker ut kvisene ganske fort altså! Hudlegen sa d ikke var farlig å bruke denne såpen med tanke på at ph er annen enn en hudrens... Bare smør med fuktighet uten olje og parfyme dersom huden blir tørr! Anbefaler også sterkt en hudrens/gel som heter Silicea Gel. Den kjøper dere på helsekost eller vitabutikkene. Det er en tube som skal ristes, og smør innholdet på de stedene utbruddene er! Klør sykt når det virker... men det VIRKER!! Det er to forskjellige typer av denne kremen, men er det samme inni tuben dersom du finner forskjellig i hver butikk! Vet at den på Vita ser anderledes ut utenpå..farger og sånt... men ikke noe å si! Lykke til!!!!
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Mente lactacyd med blå og hvit flaske! Den er uten parfyme!!!
S. Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Kviser, ja! Har aldri pleid å ha kviser ellers, men nå er både haka og ryggen full! Usj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå