Gå til innhold

Hva er galt?? Jeg blør.... :(:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

(beklager detaljer, men er veldig lei meg akkurat nå)

Etter jeg og samboeren min hygget oss litt i sta, fikk jeg stikkinger i underlivet og i korsryggen. Nå ca. 3 timer etter kommer det litt blod og jeg føler meg kvalm. Har IKM på fredag, tror jeg da. Er ganske sikker vi traff EL også pga testet meg....

Noen som har opplevd liknende??

Hva er galt med meg??

Hva er dette blodet for noe? Kan jo ikke være festeblødning så seint?

Tidlig TR??

Er det noen mulighe for at jeg er gravid likevel??

Tenkte jeg skulle teste i morgen tidlig, men får ikke sove...

Er bare så utrolig lei meg... Gråter en skvett.

Håper noen kan svare meg og kanskje berolige meg noe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er helt sikkert ikke noe farlig:) Det kan være festeblødninger så sent, og det kan jo også hende at du hadde EL sendere enn du tror. Ellers så kan det være et blodkar som har bristet, det er ganske vanlig hvis man er gravid ihvertfall. Men hvis du fortsetter å blø, så er nok mensen tidlig ute denne gangen. Masse lykke til, håper du er gravid!!:) Hvis testen er neg i morgen, så test igjen på fredag, for det kan være litt tidlig..
Skrevet

EL testen var veldig positiv 20 og 21 aug. så tror vi traff der...

Det er så lenge siden jeg har hatt mens, pga p-pille bruk. Men mener å huske at det kom en del og aldri på kvelden. Floden åpnet seg sånn kl.6-8 på morgen ikke på kvelden.

Kanskje vi bristet et blod kar i stad.... Lov å håpe.

Har egentlig lovet meg selv å ikke teste før IKM på fredag eller seinere for blir så skuffet om den er neg, men nå er jeg bare veldig veldig redd....

Mange mange tusen takk for svar!!

Skrevet

Noen fler som vet eller kan hjelpe???

*Redd*

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe, men jeg kan synse:) Tror i hvert fall ikke at det er farlig. Min teori er at du er gravid, og at et blodkr sprakk:) Har ingen vitenskapelig begrunnelse for magefølelsen min, men vet bare at det er vanlig å blø etter sex når en er gravid. Men uansett dette er bare en teori.. Håper den stemmer::))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...