Dozer Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er det noen her som har det?? Trenger man noen spesiell utdannelse for det? Hvordan er tidene?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det lurer jeg også på!!!!:) Vil ha dagjobb!!!
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Hehe.. ja for det finnes bare en type kontorjobb her i verden )
Dozer Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Nei nei...det skjønner jeg også da! Men tenkte kanskje det var flere typer her da vettu så jeg får flere svar
Zyan Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 hehe, kontorjobb er så mangt.. Jeg jobber på kontor, men med fryktelig bredt spekter av oppgaver og ansvarsomeråder, men dog-kontor. Jeg jobber fra 08-16, og min utdannelse er som kokk, hehe. Så nei, til den jobben jeg fikk når jeg ble ansatt den gang da, trengte man forsåvidt bare litt vett, forstand og litt tysk.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg har jobbet på flere offentlige kontor. Da er det greit med litt utdannelse, men hva slags utdannelse de ulike ansatte har varierer veldig. Noen steder som sosialkontoret er det greit, der er det lettest å komme inn som sosionom. Jeg er ikke sosionom da. Der jeg er nå, er det vel mer tilfeldig. Kom inn pga tidligere søknad da de lette etter noen for en kort periode. Første kontoret jeg jobbet på hadde de ansatte alle over 3-4 års høyere utdannelse, gjerne innen samfunnsrettede fag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå