Baby<3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 noen som har tatt denne testen? det står at man kan ta den 4 dager før og 4 dager etter... hmm... har nå 4 dager til jeg skal ha mensen, den var jo ikke akkurat billig da, så er jo litt kjedelig å ta den og så få mensen om noen dager men klarer jo nesten ikke vente da hva har/hadde dere gjort ?
Shiny84 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 jeg personlig hadde nok ikke klart å vente, men du kan jo risikere å få falsk neg.. er bare 54% som tester pos 4 dager før el sånt tror jeg det står på den.... opp til deg det snuppa! men jeg hadde klødd i fingrene.. he, he
Mille og baby :) Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 jeg testet med Clear Blue for 2 dager siden og dette var fire dager etter IKM. Skjønner at det er vanskelig å vente, men det blir liksom til at man må ut med dobbelt av hva det koster,(hvis negativ) siden man kanskje innerst inne vet at den kan vise falsk negativ, og tar du den nå og den blir negativ så er jeg nesten sikker på at du vil kjøpe en til når du er over IKM. Det er i alle fall sånn jeg har drevet med når jeg har testet. he he. Jeg er ikke den som burde gi råd om det egentlig, for jeg har nesten aldri klart å vente. For om den er positiv så kanskje du kjøper enda en til for å bare sjekke en gang til om det "kanskje" var noe feil med testen. he he. Det blir fort litt penger på de testene. Når min viste positiv, så måtte jeg kjøpe to tester til for jeg kunne ikke tro det. Men masse lykke til håper den er positiv
Baby<3 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk for svar jenter... klarer nesten ikke vente, men det blir fort dyrt hvis jeg skal teste en nå, en i morgen og 2 etter får se hva jeg gjør...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Du kan godt teste i dag, om den er negativ, så bryt opp testen (jeg gjorde det) og da om det er hcg der så kan du se 2 streker på den strimmelen som ligger under displayet, den ene er da svak lyseblå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå