Gå til innhold

Gruer meg til torsdag, jeg... :-(

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal guttungen til pers og fjerne mandler og polypper! Stakkars lille gullet! *snufs* Han er jo bare 3! Men det vil jo gjøre ting lettere for ham! Men lell... Gjør vondt i mammahjertet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der minte du meg på noe, vi skulle få time vi, men enda ikke fått..må ringe de igjen imorra.

Og du, lykke til, det er nok du og pappan som får det værst, aldri vært med på det før, men gruer meg selv. Kommer helt sikkert til å begynne å grine når narkosen virker, og de triller henne inn...ogg, begynner å grine allerede nå ved tanken...off..

Men som du sier, det blir helt sikkert SÅ mye bedre etterpå!

Gleder meg også til at hun skal slutte å sikle så utrolig mye. Hun er her 3 år, og skifter genser flere ganger pr dag pga sikkel=veldig våt.

Du får legge inn referat etter inngrepet, hvordan du opplevde det kontra hvordan det ser ut til at poden gjorde det. Regner med han blir overlykkelig over all isen han skal få..hehe...

Skrevet

Vi var til konsultasjon torsdag forrige uke, vi, og i dag fikk jeg telefon om time til operasjon førstkommende torsdag! Stod på lageret på jobben og nesten gråt, for det kom som et sjokk! Hadde ALDRI trodd det skulle gå sååå fort! Men skal bli godt å bli ferdig med det! Kan sikling ha sammenheng med store mandler? For han sikler veldig til tider han også! Hvor bor dere? Vi skal på Brynsklinikken i Oslo...

Skrevet

Oj, det var da raskt!

Vi har vært på Ahus flere ganger vi, sist nå i mai, og de skulle sende time i posten... jadda...!

Sikling er et tegn ja, ihvertfall ifølge min lege. Jenta mi har så store mandler at de så å si sitter fast "på" drøvelene hele tiden, ser hovne og store ut konstant. Snorker mye, pustestopp, mye forkjøla og våkner MANGE ganger om nettene. Også siklingen da...off...

Vi bor i Nittedal forresten, kanskje vi blir stappet bakerst i køen ettersom "alle nordafor oslogrensa lukter bonde"? hehehe...

Skrevet

Dere kan ikke prøve å kontakte Brynsklinikken, da?

Skrevet

Kunne vi sikkert gjort, men må begynne å kjøre karusellen om igjen da??

Papirmølla etc tenker jeg på...

Skrevet

Papirmølle? Jeg ringte klinikken i begynnelsen av juli, og pga sommerferien fikk vi ikke time før slutten av august... Da vi kom til time hadde vi med henvisningen fra legen... Dette er en privatklinikk... Vet ikke helt forskjellen mellom privatklinikk og disse vanlige sykehusene, men... Vi skal iallefall komme litt før klokkeslettet for operasjonen, også ligger han der vel 1 times tid eller no etter inngrepet, også drar vi hjem...

Skrevet

Lykke til!! Gi beskjed :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...