Skattimagen<3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hehe..ja nå lurer jeg fælt!! Har de siste to dagene gjort mitt circa 4 ganger om dagen!! Jeg kjenner tarmene romler og bromler så det holder.. Litt snodig etter ett svangerskap med dobesøk en gang i uka!! Har det noe med at jeg nærmer meg fødsel kanskje?? Er jo 39+5 så håper fææælt.. hehe..
Lille-My,75 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg også :-) Ikke 4 ganger kanskje, men sånn 2-3 ganger... Har begynt å være sånn den siste uka. Er i uke 38 nå. Håper også at det kan være et tegn :-) Krysser fingre!
Ladybug~N&E Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 enten er det kroppen som klargjør seg ved å tømme seg fullstendig før fødsel. (hørt om mange som må på do myyye mer enn til vanlig på slutten) eller så er det rett og slett forventningsnerver! det er noe fantastisk stort som snart skal skje og det kan fint slå ut fysisk også bare se på reisefeber! selv om man gleder seg sykt til den toukers turen til syden så sitter man ofte på do og gjør sitt hele dagen og natta før avreise;) det er hvertfall en ting som er sikkert: det er ikke lenge igjen uansett;)
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg..! Holder på å bli gal til tider..! Tenker som så at tarmene begynner å få fryktelig dårlig plass, og at det er derfor de jobber hele tida, men vet ikke om det er tilfelle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå