ME :) Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 for at jeg er GRAVID!!!! Og for at jeg kan mld meg inn i 1. trimester og snart også mai 2008
tullemor_til_snart_4 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 gratulerer og velkommen i klubben:) men mener du ikke mai 2009??
ME :) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Hehe, jo selvfølgelig. Litt trøtt i går og veldig i lykkerus (skylder på det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå