Gå til innhold

Tilbake, nok en gang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en kjempfin ferie i Italia. Blide og fornøyde landet vi på Gardermoen i helgen. ( Hvertfall jeg, som hadde drukket meg til mot før flyturen.... Flyskrekk er noe dritt.!! Jeg overlater alltid ansvar for barna til min mann når vi skal fly)

Svigerforeldrene mine har hus et sted nord i Italia, og vi har bodd der sammen med de. Jeg hadde litt bange anelser om å feriere sammen med de, men det har gått kjempefint. Vi leide bil i de to ukene vi var der, så vi kunne "stikke" av når vi følte for det.

Storebror har storkost seg, og gjort seg til venns med nabobikkja, og det var et tårevått farvel tidlig lørdags morgen. Og så har han sett flaggermus..... Det var stort det:))) Hvertfall når helten heter Batman.

Så har han lært seg alt som er verdt å vite om Jesus.. Det er jo kirker på hvert et hjørne, og han er veeeldig opptatt av Jesus for tiden.

Lille Smulte har lært seg å krabbe på turen. Nå er hun den raceren og har blåmerker overalt etter ymse uhell..

En fin tur har det vært, men det er skikkelig deilig å være hjemme igjen.

Jeg har ikke hatt nettilgang på turen, så jeg ser at jeg kommer til å bruke tid til å ajourføre meg her inne..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med ferie :o)

Flyskrekk må være fryktelig, men så lenge du slipper å tenke på omsorgen for barna så hjelper det litt da.

nabobikkjer kan være fine kamerater for en liten tass og "batman" og Jesus er viktige personer i ett lite liv.

Lykke til med løping etter lille Smulte, nå blir det en annen fart i heimen.

Klæm fra

Skrevet

Hei du og velkommen tilbake. Italia er så deilig og jeg skjønner at dere koste dere (selv sammen med svigers...). Godt å høre at dere fant en måte å trives sammen på alle sammen. Fint med bil så man kan lufte seg litt og få sett seg om.

Nå som lille Smulte krabber, så reiser hun seg sikkert snart opp også og vips, så er hun også stor ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...