klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Og dere andre som har termin 12 oktober:) Tenk det du, at fra om med idag er vi offisielt høygravide:)Fantastisk.. 40 dager igjen(+-)... Hold ut!!!!
Ønskebaby08*12 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei klompen-81 :-) Ja, nå har vi og andre med termin 12 okt entret en tilværelse som høygravid :-) Liker den tanken :-)
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg er HØYGRAVID i dag jeg Ligger en dag etter, men nå begynner det å nærme seg altså
ChellBell - har født! Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg har mindre enn 40 dager nå jeg også, men det er til keisersnittdato og ikke termindato.... så jeg er "litt" høygravid da...
Guttemamma!:) Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Slenger meg på her! 40 dager igjen idag..........Spennende:=) Vi får nyte de siste ukene jenter! snart består hverdagen kun av amming, soving og bleie-skift! Tenk så rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå