ME :) Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 å være her inne i august, men spiren satt på 1 forsøk (prøvde riktignok rundt 20 ganger i august, men første mnd ihvertfall) Testet altså positivt i dag og HYLTE av glede. Sønnen vår på 1,5 løp rundt og viftet med grav.testen, for han skjønte at den var veldig gøy Håper inderlig at dere andre her inne blir snart gravide dere og. For oss har det faktisk nesten tært litt på forholdet det å prøve og vi har bare prøvd i EN mnd!!! Syntes det var kjipt å MÅTTE ha sex når begge var stuptrøtte etter en natt med mye vekking av lillemann og seine selskap. Det er ikke det som er mest gøy altså, å ha sex når ingen egentlig vil. Men, men. Lykke til alle sammen ihvertfall! *Sender masse babystøv*
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer! Lykke til inn i 1. trimester. Soper til meg babystøv, og håper at det klaffer like bra for meg som for deg i første prøveperiode :-)
ME :) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk - vi sees i 1. trimester
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer så mye og lykke til videre! Artig at det skjedde så fort! Kos deg de neste 9 månedene så følger vi andre snart etter håper jeg
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer så mye med spire. Synes jeg ser sønnen din løpe rundt med grav.testen hehe Lykke til i svangerskapet!
Mikkemafian Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer. Så bra at noen uke 36ere blir gravide!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå