Gå til innhold

Spent på fødsel


AnJa88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter den 15.sept. i Kristiansand. Og i går gikk det virkelig opp for meg.. Er ikke lenge igjen nå!! Men gleder oss stort, så håper igrunn snart det kan skje, selvom det sikkert vil ta litt tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merket noe spesielt enda desverre.. Men går bare å venter. Litt vondt i ryggen innimellom og litt småvondt i magen, så håper det kan komme litt mer! Klar for å bli ferdig :) Bor du her i byen ? Får du jente eller gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 18. sept., men er litt i tvil om jeg skal til Flekkefjord eller Kr.sand. Tror jeg kommer til å ringe før jeg drar, og høre hvor det er best plass :) Har gått med murringer i en uke nå, og får disse kraftige stikningene nedentil innimellom. Er faktisk en utrolig spennende tid, selv om det begynner å bli fryyyktelig tungt, og jeg begynner å bli litt lei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også litt mens lignende smerter og press nedentil, håper det begynner og bli klart, merker at det er tyngre,kjempe klar for og bli ferdig ja, bor ikke i kr.sand nei,Venter en gutt jeg, du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært hos jordmor idag, og nå mente hun det ikke var så lenge til :) har begynt å få vondt i magen, men folk kan jo gå med det i evigheter så jeg tør ikke håpe på for mye enda.. Fått vite på ultralyd at det skulle bli en jente, men nå har jeg begynt å tenke "tenk om det kommer en gutt" Ikke at det gjør noe heller, men vi har mye rosa ;) hihi.. Gøy blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...