Gå til innhold

Hva skjer med lano-ungen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vises den 1 september, men på sia har det ikke skjedd noe. 2 september idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, du må inn på lano.no og videre til lanoungen, så trykker du ikke den hvite skyen nede på siden der det står avstemming......

Skrevet

"så trykker du PÅ den hvite skyen", skulle det stå!

Skrevet

kommer ikke inn på noe som helst, trykker på den hvite skyen, men kommer da bare inn på en blank side og får beskjed om å logge inn? Halve bildet av innlogginga er utenfor skjermen.. :(

Skrevet

har du en link til siden med bildene?

Skrevet

Nei, alle sidene heter bare www.lano.no

De endrer ikke adresse når jeg går videre :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...