mrel_ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 I kveld har jeg vært å spilt fotball med sju andre jenter, kun for moro skyld. Er ikke sånn super godt trent, pusta og pesa til tider (men det er vel bare bra:)). Men begynte å tenke på at jeg burde kanskje ikke spille fotball. Begynte å bekymre og angre meg litt nå, fikk ballen lett i magen en eneste gang, men det gjorde ikke vondt og var ikke hardt i det hele tatt. Alle tok veldig hensyn til meg, og turte nesten ikke å være borti meg. Men huff, det er alle disse tankene når en går gravid altså... Lenge siden jeg har hatt det så trivelig og ledd så vannvittig mye:) Så det er vel positivt! Men får se om jeg tørr å være med neste uke... Måtte bare lufte hodet litt! Er forresten 17+3 i dag....
birrisj05.02.09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Man bør egentlig ikke spille fotball nei, fordi sjansen for at du ramler stygt eller får en KNALLHARD ball i magen er der. Men du sier du spilte sammen med jenter, som tok veldig hensyn til deg, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. Selv om du fikk en lett ball i magen, så tåler fosteret en god del. Det er enda godt innpolstra i fostervann, og vi mammaer skal visstnok få vondt før miniene.. Det er mange av oss som f.eks har hoppende hunder, og små barn fra før, som gjerne må ammes og ligger å sparker på magen osv, uten at det er skadelig.. Bare tenk på hva babyen må gjennom ved en fødsel! Men ja, man skal jo ikke utfordre skjebnen heller da, men du trenger ikke bekymre deg, høres ikke ut som det skulle vært farlig
aaan Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 jeg tror ikke det skal ha noe og si om du er forsiktig. bare bra og trene når man er gravid. tror det er lurt å være i form til fødselen:)
en av hver Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Jeg ville helt klart spilt fotball. Gi deg bare hvis du får smerter i korsryggen/bekkenet. Kos deg!
Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 supet å trene! men jeg ville ikke spilt fotball..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå