Gå til innhold

Tankene begynte å surre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg vært å spilt fotball med sju andre jenter, kun for moro skyld. Er ikke sånn super godt trent, pusta og pesa til tider (men det er vel bare bra:)). Men begynte å tenke på at jeg burde kanskje ikke spille fotball. Begynte å bekymre og angre meg litt nå, fikk ballen lett i magen en eneste gang, men det gjorde ikke vondt og var ikke hardt i det hele tatt. Alle tok veldig hensyn til meg, og turte nesten ikke å være borti meg. Men huff, det er alle disse tankene når en går gravid altså... Lenge siden jeg har hatt det så trivelig og ledd så vannvittig mye:) Så det er vel positivt! Men får se om jeg tørr å være med neste uke... Måtte bare lufte hodet litt! :P Er forresten 17+3 i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør egentlig ikke spille fotball nei, fordi sjansen for at du ramler stygt eller får en KNALLHARD ball i magen er der. Men du sier du spilte sammen med jenter, som tok veldig hensyn til deg, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. Selv om du fikk en lett ball i magen, så tåler fosteret en god del. Det er enda godt innpolstra i fostervann, og vi mammaer skal visstnok få vondt før miniene.. :)

Det er mange av oss som f.eks har hoppende hunder, og små barn fra før, som gjerne må ammes og ligger å sparker på magen osv, uten at det er skadelig..

Bare tenk på hva babyen må gjennom ved en fødsel! :o

Men ja, man skal jo ikke utfordre skjebnen heller da, men du trenger ikke bekymre deg, høres ikke ut som det skulle vært farlig :)

Skrevet

jeg tror ikke det skal ha noe og si om du er forsiktig. bare bra og trene når man er gravid. tror det er lurt å være i form til fødselen:)

Skrevet

Jeg ville helt klart spilt fotball. Gi deg bare hvis du får smerter i korsryggen/bekkenet. Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...