Gå til innhold

husredd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med tips til hvordan jeg skal kunne få til å legge meg for kvelden uten å ligge våken å være livredd? har på lyset :S

vet ikke hva jeg er redd for engang.. er mye alene hjemme sammen med jenta mi så det er lite hjelp i sambo.. når han er hjemme går det selvsagt bra..

å ja, dette er seriøst..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips dessverre.. Er sånn selv. Å jeg er alene..

Skrev et innlegg om det for ikke lenge siden jeg også. Mange i samme situasjon faktisk..

Hehe er jo faktisk sånn at jeg sitter våken så lenge som mulig for å unngå å legge meg..

Skrevet

ja jeg svarte på det innlegget som lå her inne for noen dager siden også. Prøv å søk det opp, mange i samme situasjon. Jeg synes det er kjempeslitsomt. Jeg får jo omtrent ikke sove, legger meg som hun skriver over her kjempesent...har ikke noen tips

Skrevet

oj, visste ikke at det var så mange..

jeg er redd for spøkelser og slikt.. sitter nesten å venter på en innbruddstyv istedet, de er i det minste levende:S

synes også det er tryggere å stå ute, når jeg er ute å røyker f.eks finnes jeg ikke redd, men så fort jeg kommer inn....

blir bare verre å verre, såesielt nå som vi har flyttet til en stor leilighet.. har ikke oversikt...

sittetr også oppe til langt på natt å ser tv, for å slippe å legge meg.. mye bedre med tv-lyder og lyset i stua enn mørket inne på soverommet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...