Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 noen med tips til hvordan jeg skal kunne få til å legge meg for kvelden uten å ligge våken å være livredd? har på lyset :S vet ikke hva jeg er redd for engang.. er mye alene hjemme sammen med jenta mi så det er lite hjelp i sambo.. når han er hjemme går det selvsagt bra.. å ja, dette er seriøst..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Har ingen tips dessverre.. Er sånn selv. Å jeg er alene.. Skrev et innlegg om det for ikke lenge siden jeg også. Mange i samme situasjon faktisk.. Hehe er jo faktisk sånn at jeg sitter våken så lenge som mulig for å unngå å legge meg..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 ja jeg svarte på det innlegget som lå her inne for noen dager siden også. Prøv å søk det opp, mange i samme situasjon. Jeg synes det er kjempeslitsomt. Jeg får jo omtrent ikke sove, legger meg som hun skriver over her kjempesent...har ikke noen tips
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Her er innlegget.. Kanskje ikke så mange tips.. Men du er ikke alene.. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138533005
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 oj, visste ikke at det var så mange.. jeg er redd for spøkelser og slikt.. sitter nesten å venter på en innbruddstyv istedet, de er i det minste levende:S synes også det er tryggere å stå ute, når jeg er ute å røyker f.eks finnes jeg ikke redd, men så fort jeg kommer inn.... blir bare verre å verre, såesielt nå som vi har flyttet til en stor leilighet.. har ikke oversikt... sittetr også oppe til langt på natt å ser tv, for å slippe å legge meg.. mye bedre med tv-lyder og lyset i stua enn mørket inne på soverommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå