Gå til innhold

gråter og gråter i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

tankene har virret bort fra det at jeg er overlykkelig over å endelig ha blitt gravid til å bli kjempe kjempe kjempe redd for å si det på jobben og alt jeg kommer til å "ødelegge" for dem!

Det gjør meg så utrolig lei meg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg synes ikke du skal være så trist for at du kommer til å ødelegge for dem på jobben din, for det er ikke rett.

Det er ikke hva du skal tenke på nå.

Det eneste som betyr noe er den lille spiren du har i magen.

Og du ødelegger ikke noe for noen, det må du ikke tenke på, lille deg.

Vær glad og nyt den spennende tida du har foran deg :) :)

Skrevet

du ødelegger ingenting på jobben :) de har god tid til å finne en som tar din jobb mens du er i permisjon. og det er jo evigheter til enda!!!! jeg er helt sikker på at de kommer til å bli glad på dine vegne på jobb :) så slapp av du, er normalt og gråte endel hehe :) men ikke se så svart på ting. det er ofte bedre enn man tror

Skrevet

Jeg tenkte litt det samme som deg før jeg fortalte det, og var kjempe kjempenervøs før jeg sa det til sjefen. Det gikk greit, de hoppet ikke akkurat i taket, men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal drite i det!!!

Dersom de ikke takler at kvinner får barn, noe som er et under i seg selv, så vet jeg sannelig ikke om jeg vil fortsette å jobbe der etter permisjonen.

Tenk på deg selv og barnet!!! Jobben skal komme langt ned i rekkene i forhold til dette!!! Tenk for en koselig tid du har i møte.

Lykke til videre:-D

Skrevet

Sant som dere sier at jeg kanskje ikke skal tenke så mye over dette....det er jo fortsatt tidlig og alt kan jo skje i magen min....og jeg har ikke noe lyst til å fortelle dem det enda uansett,men nå ser jeg meg nødt til det fordi jeg må få roen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...