Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 lenge siden jeg har hatt det..så husker ikke.. men har ubehag nedentil og det kjennes ut som jeg må på do og tisse hele tia...
WP-TLogPeanut Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Sånn er det alltid hos meg når jeg har UVI :/
Sjokoladekaka Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Dette er tegn det kan være. Ein treng ikkje ha dei, men kanskje berre eit av dei osv. *blod i urin *smerter ved vatnlating, enten før eller rett etter, eller begge deler. *ofte på do, lita urinmengde *Dulm smerte/ubehag over urinblæra, nederst i magen *Litt stram lukt av urinen Den beste måten å finne det ut på, er å gå til legen.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg har kronisk uvi så jeg er ganske kjent med symptomene, for å si det sånn.. :-) Selvom det er veldig forskjellig hvordan uvi utarter seg osv. hos mennesker, er det som oftest disse symptomene i starten: "ilinger" opover i urinveiene, tissetrang _hele_tiden, får bare ut litt og litt urin, sterke smerter rett etter at tisset er ute, tykk og gul urin som lukter veldig spesielt, blod i urin, sterke magesmerter ect. ect... Så det du nevner KAN være uvi (mest sansynelig i startsfasen) så hvis du er smart nå så drikker du MASSE! gjerne apelsinjuice. Men hvertfal drikke masse masse så du får "skyllt" ut. Tiss så mye du klarer. Da kan du stoppe utviklingen å det går over:-) Lykke til og god bedring!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 vel..da ser det ut som jeg må drikke masse og dra til legen visst det blir verre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå