Gå til innhold

hva er symptom på uvi??


Må jeg ha nick? *Nr3påvei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

lenge siden jeg har hatt det..så husker ikke..

men har ubehag nedentil og det kjennes ut som jeg

må på do og tisse hele tia...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Sånn er det alltid hos meg når jeg har UVI :/

Skrevet

Dette er tegn det kan være. Ein treng ikkje ha dei, men kanskje berre eit av dei osv.

 

*blod i urin

*smerter ved vatnlating, enten før eller rett etter, eller begge deler.

*ofte på do, lita urinmengde

*Dulm smerte/ubehag over urinblæra, nederst i magen

*Litt stram lukt av urinen

 

Den beste måten å finne det ut på, er å gå til legen.

Skrevet

Jeg har kronisk uvi så jeg er ganske kjent med symptomene, for å si det sånn.. :-)

 

Selvom det er veldig forskjellig hvordan uvi utarter seg osv. hos mennesker, er det som oftest disse symptomene i starten:

 

"ilinger" opover i urinveiene, tissetrang _hele_tiden, får bare ut litt og litt urin, sterke smerter rett etter at tisset er ute, tykk og gul urin som lukter veldig spesielt, blod i urin, sterke magesmerter ect. ect...

 

Så det du nevner KAN være uvi (mest sansynelig i startsfasen) så hvis du er smart nå så drikker du MASSE! gjerne apelsinjuice. Men hvertfal drikke masse masse så du får "skyllt" ut. Tiss så mye du klarer. Da kan du stoppe utviklingen å det går over:-)

 

Lykke til og god bedring!

Skrevet

vel..da ser det ut som jeg må drikke masse

og dra til legen visst det blir verre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...