(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hehe. Det blåser og uler rundt hushjøret. Deilig. Snart tid for skjerf og hansker.
frk Nilsen Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Gleder meg til å ta på ullgenser og andre fjonge høstklær =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 jeg og, frk Nilsen. hehe lue er digg.
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 SYns høten er koselig jeg.. Masse stearinlys, god te\kaffe, snart en liten baby i hus:)...
melkekua™ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Høsten er best ;o) jeg er skikkelig høstmenneske.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg og!! Det er så godt at det blir kaldt ute og klar luft. De flotte høstfargene. Koselige kvelder inne, med lys og kos. For ikke å snakke om tiden vi har i vente og som vi bare kan glede oss til ; jula! I love ) Ulempen er vell bare at jeg er mørkredd Har enda ikke turt å titte skikkelig ut etter at det har blitt mørkt *skummelt*
Gjest Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Åååå ja det er så koselig Tenne stearinlys å kose seg under pelspledd på sofaen med kjæresten sin når det blåser ute og regnet pisker på vinduet :)
Tøysetipp Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Mhm.. Ullsokker.. stearinslys og en bok. Dessuten er det ekstra kos å legge seg når regnet pisker på ruten. Særs.. Når man ligger sammen med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå