ungmortil3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Er bare i 16 uke, men tenker allerede frem til 3d ultralyden som jeg skal ha om, ja, en god stund. Var med når veninnden min var gravid og var jo så utrolig flott, så må jo nesten gjøre det samme nå som det er min tur. Men så lurte jeg på, når er det egentlig anbefalt at man skal ta det, alltså når er et du får mest mulig ut av det?
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Dette står på www.ultralydklinikken.no sine sider: "Fra uke 22 begynner fosteret å danne underhudsfett og ansiktet ser mer og mer ”menneskelig” ut. Vi anbefaler å utføre 3D omkring uke 28, men det er mulig å oppnå gode ansiktsbilder inntil uke 34. Etter dette begynner barnet å bli så stort og mengden fostervann mindre, slik at ansiktet ikke synes like godt." Vi skal i uke 30
ungmortil3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Så kjekt, ja jeg antok at det var anbefalt rundt en viss periode i svangerskapet. Men så fint, da vet jo det nå, når jeg skal bestille det. Gleder meg jo allerede. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå