Gå til innhold

trenger råd :-s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg er slem, men jeg sitter å lurer på å gå fra b.f... Da det ikke er noen som helst gnist mellom oss, vi bare krangler, og totalt forskjellige... Trivs veldig godt når han er vekke på vakt. Og blir nesten deprimert når han kommer hjem igjen. og i helgene bare vil ut å drikke. Blir helt idiot også, men har ikke tenkt å gjøre noe med det likevel... uff, er vanskelig da jeg har så godt forhold til hans familie, men orker ikke anstrenge meg i et forhold som virkelig ikke går noen vei.

Vet ikke hva eg ska gjøre..Han er jo veldig flink med jenta vår, men synes ikke det er nok i et forhold.. tror egentli jeg har det best uten han,..

Men det vanskelige er hvordan i all verden skal jeg komme meg ut av dette? vil vi ska kunne være venner pga jenta,. og hvordan går jeg fram da jeg vil ut???

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å forklare hvordan du føler det, han vil sikkert bli sint eller bare trekke seg tilbake, gi litt tid for å tenke og prøv å ikke start en krangel om dette, bare vær rolig og poengter de negative faktorene ved forholdet og hvordan du ønsker at fremtiden skal være ang, dere som foreldre og i forhold til jenta. for alt du vet er det kanskje bare barnet som holder dere sammen, men ellers så er dere glidd alt for langt vekk fra hverandre, kanskje han og har merket det, men av hensyn til barnet deres ikke tør å gjøre noe med det selv. selv om dere ikke er ett par så kan dere delta på samme oppleggene for barnet deres og gjøre ting sammen som en familie, selvom dere ikke er sammen så har dere noe sammen som dere kan begge nyte og det er ett barn. =) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...