Lille L Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Og farge hele håret hos frisøren i oslo? Og da mener jeg kun farge det:o)
Blåmandag¤ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hvilken frisør da? Prisene varierer jo veldig da. Det avhenger jo av om du skal farge, eller om det bare er en minikolerasjon, om du skal ha striper, om de klarer å lure på deg en kur samtidig..
Lille L Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Hm, adam og eva eller nikita eller alex hehe.. Har brundt hår med striper men vil farge det helt svart..
Blåmandag¤ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Her er prislisten til Alex: http://www.alex.no/index.php?page=prisliste
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Det gjør du jo LETT hjemme til en tiendedel av prisen!! Når du bare skal farge det mørkere, og att på til svart som ikke kan gå gale, så ville jeg ALDRI betalt en frisør for å gjøre det!
Lille L Skrevet 2. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2008 Hm ja sant som du sier.. Men vil ha en bra og fin farge som holder lenge.. Ikke sånn hm tull..
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Hvorfor skal hun ikke kunne gjøre det hjemme? Hva kan gå galt liksoM? INGENTING! Har farget håret mitt en million ganger hjemme uten at noe har gått galt! Så lenge du går mørkere så er det ikke noe problem! Og skal det bli svart uansett så kan man bare ta en pakke til dersom man ikke syns det ble helt dekkende!
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Problemet er hvertfall ikke at de ikke holder lenge!!! Jeg har bare brukt 6 ukers farge, men det har ALDRI gått ut av håret mitt, og jeg må avfarge det for å få det ut. Det synes jeg egentlig er plagsomt, da jeg like gjerne kunne brukt permanent farge hvis det var det jeg ønsket! Du kan også kjøpe fargen på frisøren, men gjøre det hjemme.
Lille L Skrevet 2. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2008 Har gjort det hjemme selv i alle år, men synes ikke fargen blir så bra. Det blir svakere og skylles ut etter noen få uker.. Vil ha en farge som holder derfor jeg tenkte og gjøre det hos frisør..
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Ååå?? Hvilken farge bruker du? Jeg vil at de skal forsvinne etter noen uker! Fargen min forsvinner aldri, og det ender til slutt opp med å bli svart når jeg egentlig skal ha det lysebrunt!
Lille L Skrevet 2. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. september 2008 Hm, oh du kan ikke spørre meg om hvilket merke det er klokka 11på kvelden:p For det husker jeg ikke hehe.. Men, innbiller meg at det er bedre hos frisør..
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Hehe, nei du sier noe der;) Men diskuterte dette akkurat med to venniner nemlig! Vi vet bare om Loreal casting, og country som er nivå 2, altså som skal gå ut etter ca. 6 uker. + minicolor som fås kjøpt hos frisør. Men du har gjerne brukt permanent farge siden du ikke vil at fargen skal forsvinne!
Lille L Skrevet 2. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2008 Jammen det er det jeg har brukt.. Permanent står på pakken til og med.. Derfor jeg blir så oppgitt over at de skylles ut:p
Gjest Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Må bare si at lærlinger gjør det til halv pris. Hos Nikita fikk jeg tilbud på farge og striping til en drøy tusenlapp med lærling. Der kommer det også ann på lengden på håret. Jeg har forholdsvis langt hår.
Mamsen86 Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 På frisørsalongen på Ås er det billig jenta mi, for så de trengte sånne søte jenter å øve seg på! Også kan du spise middag hos meg i samme slenge hahahahaha ;-) Neida, men stikk til Grønland haha.. 100 kr ogsånn ;-P Nei, nå tuller jeg fælt.. Jeg betalte, holdt deg fast, 1200 kr på den på Oslo City engang.. Riktig nok var det striper da, but still..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå