Tredje barn på vei Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Bare nyskjerrig på hvordan barnet har vært etterpå.. Datra mi er nå 5 mnd og fikk RS når hun var 3 uker.. Var alvorlig rammet.. Og hun har vært så si konstant forkjøla etterpå og nå har hun fått astma-medisiner..
4skatter Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Min datter fikk det da hun var 8 uker, men var 6 uker prematur. Ble veldig veldig dårlig, og siden da har hun utviklet astma, som gjør at hun må ta daglige astmamedisiner. Men takket være Singulair, medisinen hun tar, er hun nesten aldri syk nå. Blir to i desember.
Tredje barn på vei Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Snuppa her var født 3 uker før termin og var oxo dårlig av rs infeksjonen. Måtte på intensiv og få c-pap 2 ganger og sonde mat...
tvkrus Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Mi minste jente fikk RS da hu var nesten 4mnd ukorigert ,10 uker premarur. var innlagt to døgn fikk medisin i forstøver. Har ikke merker noe seinvirninger er nå 5 1/2år er egentlig litte syk
mamma for andre gang:) Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jenta mi fikk rs-virus da ho var nesten 3 uker, lå på sykehuset i 4 døgn og fikk inhalasjoner flere ganger i døgnet. Hun kvikna heldigvis fort til, og de på sykehuset synes hun var overraskende kvikk til å ha rs virus og lungebetennelse... etter den tid var hun forkjøla noen ganger de neste to månedene, men nå er hun snart 9 mnd og merker ikke noe på henne heldigvis!
* 5 om dagen * Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 min datter fikk rs virus når hun var 3 uker, ble innlagt i 2 uker på sykehuset, lå i respirator i 6 døgn. Jeg må ærlig inrømme at jeg husker ikke stort fra de dagene, men jeg har skrive en dagbok. i dag er hun helt frisk, og ikke vært noe syk i ettertid...
Cat.68 Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Jenta mi hadde det det da hun var bare 14 dager gammel, vi ble innlagt på sykehuset hvor hun fikk forstøver ofte. Hun har utvikklet barneastma.og nå begynner desverre den værste sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå