Tredje barn på vei Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Forrige tirsdag var jeg hos fastlegen min med min datter på 5 mnd, for hun har vært konstant fokjøla siden hun var 3 uker og hadde da en veldig kraftig RS- infeksjon (lå på sykehus i 10 dager)... Og hun har hostet og snurklet nesten hele tiden etter det. Men legen sa at neida ikke noe å bekymre seg over her.. Så da tenkte jeg at jeg sikkert bare er overhysterisk når hun er forkjøla i 5 mnd og tenker det er jo bare normalt... Men på fredag var hun værre synes JEG da og dro på legevakta... Men oxo denne legen sa at alt var flott og jeg skulle bare ta det med ro for unger skulle være mye forkjøla som små så di kunne bygge opp et bra immunforsvar. Hysterisk mor IGJEN tenkte jeg. Men i dag var jeg tilfeldig med ei venninde på helsestasjon.. Så da benytta jeg meg annledningen til å stikke innom legen som var der... Og hun fant mange ulyder på lungene og piping og kom frem til at det mest sannsynlig var astma siden hun hadde vært sånn i ovr 4 mnd.. Endelig fant noen ut hva det var.. Så nå får snuppa Ventolin og flutide 3 ganger om dagen..
wirre;o) Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 velkommen i klubben.. om det er noen trøst ble det bedre for lillewirre etter hun ble året..
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 God bedring til vesla, tipper dere får se resulteter kjapt er det astma, men legene pleier ikke å gi astma diagnose før de er to år..Vår sønn går på medisiner, men det står ikke at han har astma i journalen hans..Han skal til utredning nå etter han blir to år.
Tredje barn på vei Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Legen her sa vel heller ikke direkte at hun hadde astma men har symptomer på det... Men hav gjør dem for å finne ut de har det da? På uttredningen?
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Vår sønn har gått til kontroll hvert halv år, etter han er 2 kan de si om han har astma. Vi har sånn maskin til han nå som vi har fått fra hjelpemiddel sentralen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå