Gjøkeredet③ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg vil anbefale Ernst Faber Swensson... Han holder til i Dronningensgate i Kristiansand, og er av de beste i byen! Tlf: 38 10 26 00
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Ja, jeg har hørt om han... Og han tar deg inn uten hennvisning? Vet du hvor mye det koster hos han?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Kan tipse om 2 i arendal. Kloster-Jensen, og Leikanger. Rundt 50kr for en sjekk, og tidlig ul. Trengte ikke henvisning sist jeg sjekket
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Ernst Faber Swensson er forresten faren til Erik Faber Knis. Det skal vist være ei dame henne med Kjøita og. Men finner verken tlf eller adresse.
Gjøkeredet③ Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Ja han tar deg inn uten henvisning.. Jeg har alltid bare ringt ned og bestilt time der hvis jeg trenger det.. Aldri gått gjenom fastlege eller noe sånn.. Er litt usikker på hvor masse han koster. Men tror jeg har betalt sånn 300 - 400 før jeg ble gravid, har bare vært der en gang etter jeg ble gravid for celleprøver, men da betalte jeg ingenting siden jeg var gravid liksom!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Hos Faber Swensson og Nordland var det helt fullt! De hadde ikke ledig time uten hennvisning før langt uti desember og det var jo litt vel lenge å vente men jeg fikk time hos Tronstad på Lund... De tok 800kr. Der kunne jeg fått time på dagen, men jeg skal dit på tirsdag i neste uke for da har jeg fri ) Blir utrolig spennende å se om det er et hjerte som slår der og hvor langt jeg egentlig er på vei Hva ser de egentlig i uke 7-8?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Jeg var på ul i uke 7, og da ser man det bankende hjerte! Sånn utenom det ser man ikke stort... Men det er stort nok å se hjerteaktivitet da! :-) Lykke til!
Gjøkeredet③ Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Det var jo dumt at det var så fult hos dem... Men så bra at du fikk time et annet sted.. Jeg var på 1. UL i uke 10, da kunne de se armer, bein, et hjerte som slo og alt med seg. Det var veldig stas.. Kos deg på UL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå