Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 jeg har bursdag om noen dager og aner ikke hva jeg skal ønske meg.. føler jeg har alt jeg vil ha (bortsett fra en porshe 911 turbo) men der kan det virke som om det ikke er håp hehe... men vet ikke hva jeg skal ønske av typen min... kunne sikkert fått et gavekort på en butikk, men han syns det er litt upersonlig:\ hva skal jeg ønske meg... hjelp meg her...
Joikaboll@ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Haha.... måtte le litt nå, skreiv akkurat et innlegg om alt jeg ønsker meg :-) Når har du bursdag da unge dame?
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 haha da må jeg se på det:p på mandag faktisk =)) da blir jeg en stoooor jente hihi... (neida:p)
Joikaboll@ Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Tirsdag, mandag har vi bryllupsdag :-) Stor jente ja, det er vel det som er riktig betegnelse for deg ;o) Snuppa mi er bare 4,5 år yngre enn deg. Så sååå gammel er jeg.
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 hehe :p hehe ekke gammel før man føler man er gammel... er nå hvertfall det mamman min sier til meg etter hu ble 40 i jula:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå