*littlå* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Da er vi igang med prøving igjen. IKM Lørdag 6.9. Masse rare symptomer, men kan like godt være mensen. For godt til å være sant i så fall, siden det tok 14pp sist gang.
Tjatjo Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Heisann Da er vi to som gjør comeback på samme dag =O) ....og to som måtte vente lenge sist...... Lykke til... Jeg tror jeg er innbilt svanger bare.....
*littlå* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Tror nok desverre det med meg også. Vil så gjerne vet du ;-)
BlessItBe Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Skulle ha mensen i dag jeg, men har enda ikke kommet...
*littlå* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Så spennende. Håper du kan teste positivt i morgen da:-D (endret litt på nicke mitt jeg)
BlessItBe Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Hehe, ja d var d:P Ser jo streker over alt jeg nå! Kommer sikkert til å drømme om d også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå