Joikaboll@ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 asjetter og eggeglass fra Rosendahl samt et serveringssett i hardangerbestikk nina ny oppvaskbørste ny dørmatte til å ha ute og kritt (for det glemmer jeg alltid å kjøpe til tavla mi) MEN, tror dere folk aksepterer ønskene mine, neida, det må jo være en personlig gave, argh.... det er jo ikke det jeg ønsker meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 hehe... her er det sånn at man bestiller 1 ting fra vært familiemedlem også får man det (bortsett fra fra en da, som gjør alt hun kan for og gi noe man ikke vil ha, like morsomt og late som man blir dritglad vær gang og se hvor skuffet hun blir). utrolig lite spennende
Joikaboll@ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Åh.. jeg å vil ha sånn familie.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 jeg bytter familie glatt med de aller aller fleste
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 jeg ønsker meg porshe så hvis du kjøper det til meg, så kan jeg kjøpe det du har skrevet her til deg=)))
Joikaboll@ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Prøv igjen til neste år, den million jeg har nå skal gå til utbedring og utbygging av lite, gammelt og trekkfult hus...
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 hehe ok lov og prøve seg da:p hihi grattis med den kommende dagen.. og bryllupsdagen hvertfall=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå