Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en veldig ny prøver. Hadde siste mens 25 august.

Gleder meg sånn til jeg kan teste, og jeg har jo ikke hatt eggeløsning enda. Blir IKM ca 22-24 sept

Har akkurat sluttet med p-piller etter 6 års bruk. Er litt spent på hvordan syklusen min er. Mener å huske jeg hadde 30 dagers syklus før jeg begynte på p-piller. Men det kan jo ha endret seg ila disse årene. Noen som har erfaring med dette? Hadde ganske jevn syklus.

Merker at kroppen min er litt forvirret når den ikke lenger blir undertrykket av disse pillene lenger.

Lurer også på om noen vet om eggeløsning alltid kommer 14 dager før IKM også første mnd etter p-pille slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen:)

Jeg er litt som deg jeg da.

Er i 1.pp og har akkurat slutta på pilla ( 8. aug).

Fikk mensen kun 3 dager etter, men er ikke helt sikker på at jeg hadde EL 14 dager etter.. trooor det, og hoppa i høyet som bare det 3-4 dager før og selve dagen. + noe etter det og da, i tilfelle:)

Jeg fikk første EL etter pille slutt etter 5-6 uker sist gang jeg slutta og ble gravid. Fikk ikke mensen tilbake i mellomtiden, som jeg da ventet på, men ble da gravid i stedet:)

Så vet ikke om det skjer det samme nå.

Har ikke noen andre erfaringer enn det, så jeg håper syklusen din kommer fort i rute etter du nå har slutta på pilla :)

Du har jo fårr mensen, så jeg tror El kommer etter 14 dager.

Spør om det samme lenger opp på sida her, så er ikke heeeelt sikker selv.

Venter på svar!:)

Lykke til hvertfall!

Er det førstemann du prøver å f`å?

Skrevet

Hei hei:)) Velkommen hit til oss!

Jeg hadde siste mens 26. august så er også ganske så ny:)

Mine erfaringer med min kropp er at syklusen har vært stabil den første måneden etter p-pille slutt, altså fikk mensen slik som jeg skulle hvis jeg hadde gått på pillen. Etter det har syklusen til tider vært meget ustabil... Så nå satser jeg på at det klaffer på første forsøk:D

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...