Gå til innhold

Uønsket barnefar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp et innlegg her hvor ei hadde blitt gravid med et tilfeldig samleie med eksen? Og dermed utnevnte han som uønsket barnefar??

Er det HELT feil av meg å ønske å avskaffe alle tilskudd til alenemødre når det går an å være sååå dust?

Hvem tvinger deg i seng med en eks, liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt hvorfor du mener barnet som blir født skal ha lavere levestandar fordi mor puler på en x. men jeg er ikke enig

Skrevet

Spiller det noen rolle for deg hvem hun har sex med da? Så hvis BF hadde forlatt hun så hadde det være greit for deg at hun fikk støtte fra nav eller andre steder?? Og hvorfor skal det gå ut over ungen, er jo ikke h*n som har bedt om å bli født liksom!

Skrevet

Må si jeg faktisk blir såret når jeg leser dette. Jeg har ikke valgt å være alene, det var det han som gjorde. Vi var ikke sammen da jeg ble veldig uplanlagt gravid, men jeg ville prøvd pga mine følelser for han. Så skal jeg og spesielt mitt barn straffes for hans valg? (Synes jo det er riktig av han å ikke gå inn i et forhold når følelsene ikke er der) Jeg hadde hatt mye bedre råd hvis vi hadde bodd sammen også, så jeg ble ikke mor for pengenes skyld!

Alenemor med kjærlighetssorg

Skrevet

nåååmin dakar litta!!

Klemzer og koozer og kjærestestøv til deg, stakkar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...