4skatter Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har en liten en på nesten 5 mnd (til helgen) som sover lite på natten og er mye urolig. Jeg fant ut at jeg kanskje burde begynne med grøt. Hun smakte litt i dag og elsket det! Men jeg turte ikke gi henne mer, pga magen... Kan ikke huske fra de forrige hvordan man begynte... Noen som gir velling? Hvordan lager dere den? Takker for gode råd!
4skatter Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 Ingen som kan gi meg noen råd??
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Er bare å ta litt grøtpulver å riste inn i melka (hvis han tar flaske) Litt usikker selv på hvor mye grøt pulver som skal i, men man må vel bare prøve seg frem. Er jo viktig å ikke ta for mye, for noe må jo komme ut av smokken også:-) Har en sånn avent smukk som har tre "hakk" liksom.. vanskelig å forklare. Man kan også bare lage større hull i en vanlig flaske smokk.
4skatter Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Ok, takk! Prøvde i ettermiddag, og det gikk ikke så bra. Tror hun sølte alt ut, fikk ikke mye i seg... og det lille hun fikk i seg må hun ha kastet opp, er så grusom til å gulpe...
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Uff, stakkar liten da... kanskje du må ta mer pulver i.. eller bare lage veeeldig tynn grøt å gi med skje. Men har egentlig lite greie på dette, ga lillgutt velling for andre gang idag.. han har nemlig begynt å nekte å spise grøt... etter to mnd med grøt hver kveld. Men sånn er det jo... nye utfordringer hver dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå