Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Noen som har bestilt seg denne?! Hva inneholder den?
Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg har fått denne, du kan se hva den inneholder på: http://www.rimi.no/barnepakke/
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 jeg har hentet begge. Innholdet står på rimi sine sider: 0-6 måneder Vaskeservietter, tran, toalettmappe m/div produkter, stelleunderlag, melkepulverdispenser, bleier, bind, tåteflaske, smokk, vaskemiddel, bleiebonuskort og bok om graviditet og fødsel. 6-12 måneder Drikkekopp, smekke, bind, skjeer, barnemat, shampoo, Frutti, bleier, tannkrem, bleiebonuskort og bok om ernæring.
Ronja&Odin Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 japp har det men har fått bare 6-9 mnd pakka... var tutkopp, yoghurt, enganssmekker, smekke, trusinnlegg hmmmbleier... husker ikke om det var mer.. jo et bleie kort... og den andre pakka er det toalettbag og tåteflaske i vet jeg... =))
Minnie Mom Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg har fått den fra 6-12 mnd og det var mye fint! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå