Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg er straks 14 uker, og er helt crazy trøtt. Legger meg gjerne i 20-21 tiden, i tillegg til at jeg har meg en dubb på 1-2 timer om dagen. Jeg husker ikke fra sist, men jeg mener at je gikke var like trøtt hele svangerskapet. At det var en pause på midten eller noe slik...
Trollkatt Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ja, trøttheten din går nok over snart. Jeg har ikke vært trøtt fra uke 13-14, så vidt jeg kan huske. Er jo heller ikke sikkert du blir trøtt mot slutten, det er vel litt avhengig av hvordan du sover om natta
Soloho Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Har begynt å bli bedre til meg nå. Jeg er 25 uker på vei. Sikkert individuelt dette. Jeg har vokst MASSE fra uke 18 og frem til nå. Samme sist gang også. Kanskje det som tar mye energi?
Promp Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Eh...sluttet å være trøtt? Hmm...med en liten 3-åring i huset tror jeg det tar mange år til før jeg slutter å være trøtt, gitt! Men det bedret seg litt etter 4 mnd... Lykke til!!!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Aldri ;-) Jeg var trøtt fra start til slutt forrige gang og er jaggu akkurat like gåen denne gangen også. Er 23 uker nå, så tviler på at det blir noen pause i sovinga ...
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg er 32 uker på vei og fremdeles like trøtt. Tipper det går over nar den yngste er rundt 3-4 år og de kan være overlatt til TV`n en helgemorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå